dimecres, 13 de juliol del 2011

“Vint portades que m'han fet gastar el llapis...




rubentorres · ilusRuben © 2011-2012


la fot del balç (concert de cargolé)
_____________________
(cat)
“Vint portades que m'han fet gastar el llapis...
Es tracta d'un recull de portades de discos d'alguns grups de música que he versionat i interpretat 'a la meva manera', en l'intent de fer un petit i personal homenatge a aquests discos que tant he escoltat i que musicalment m'han acompanyat durant molts moments. M'ha resultat inevitable no parar l'atenció a la imatge gràfica d'aquests discos plens de detalls, ja que, ho confesso, sóc molt observador. Així que he agafat el llapis i amb el meu traç 'desdibuixat' he donat forma a aquest detalls... i a través de l'aquarel·la líquida i també de la tècnica digital els hi he donat color. Podria dir, doncs, que són les portades de discos que m'hauria agradat tenir l'honor de fer i així haver tingut l'oportunitat de buscar bones idees, com ho han pogut fer els autors de les portades originals.
...i ara necessito un llapis nou.”

_____________________
(cast)
"Veinte portadas que me han hecho gastar el lápiz ...
Se trata de una recopilación de portadas de discos de algunos grupos de música que he versionado e interpretado 'a mi manera', en el intento de hacer un pequeño y personal homenaje a estos discos que tanto he escuchado y que musicalmente m han acompañado durante muchos momentos. Me ha resultado inevitable no prestar atención a la imagen gráfica de estos discos llenos de detalles, ya que, lo confieso, soy muy observador. Así que he cogido el lápiz y con mi trazo 'desdibujado' he dado forma a este detalles ... a través de la acuarela líquida y también de la técnica digital les he dado color. Podría decirse, pues, que son las portadas de discos que me hubiera gustado tener el honor de diseñar y así haber tenido la oportunidad de buscar buenas ideas, como lo hanpodido hacer los autores de las portadas originales.
... y ahora necesito un lápiz nuevo. "


l’expo és comissariada per movimentpuntzero dins del projecte art de poques flors.
podeu veure més imatges?? si ! on?? AQUÍ
necessites més info?? o tens suggeriments?? autor.ruben@gmail.com
_____________________________________________


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada