divendres, 28 de desembre del 2012

un regal del 2012 (tres mesos amb ells)




ens trobem de ple a les vacances dels més peques (i potser no tant peques també, eh???). i tot just apunt d'iniciar un 2013 que tal i com ho ha fet el 2012 ens portara coses noves. abans però, vull analitzar que és el que he aprés d'aquesta maquissima canalla. primer. esta clar que és molt agraït, per moments et roben el cor (cert). dos. vols ser proper, però, no pots permetre que la confiança arribi fins al punt de fer fàstic. tres. a l'inici et motives i poses el llistó molt alt, però això resulta molt complicat ja que els nens necessiten desconnectar(ja porten tot el dia fent classes) això em va fer adonar-me que m'autoexigia massa, has de baixar el llistó però mantenir la pauta pq no ens perdem.  observacions. - els nens són molt impacients i volen calcar la perfecció de la estètica física, en part culpa de l'actual prototip manga  - el mot: manga i la facilitat amb la que s'utilitza ha fet molt mal. - alguns pares 'aparquen' als nens(espero que sigui la minoria). - hi ha nens que tenen suc per esprémer, espero que no es deixin contaminar. 
no m'enrotllo més, sigui com sigui aquesta experiència no la puc valorar d'una altre forma que no sigui com a un regal del 2012. feliç2013 ;)
>>>> FACEBOOK ILUSRUBEN

_____________________________
(cast)

nos encontramos de pleno en las vacaciones de los más peques (y quizás no tan peques también, eh???). y apunto de iniciar un 2013 que tal y como lo ha hecho en 2012 nos va a traer cosas nuevas. antes, me gustaria analizar que es lo que he aprendido de estos niños. primero. esta claro que es muy agradecido, por momentos te roban el corazón (cierto). dos. quieres ser cercano, sin embargo, no puedes permitir que la confianza llegue hasta el punto de dar asco. tres. al inicio te motivas y pones el listón muy alto, pero esto resulta muy complicado ya que los niños necesitan desconectar (ya llevan todo el día dando clases) eso me hizo darme cuenta de que m'autoexigia demasiado, tienes que bajar el listón pero mantener la pauta pq no nos perdemos. observaciones. - los niños son muy impacientes y quieren calcar la perfección de la estética física, en parte culpa de la actual prototipo manga - el mote: manga y la facilidad con la que se utiliza ha hecho mucho daño. - algunos padres 'aparcan' los niños (espero que se trate de la minoria). - hay niños que tienen jugo por exprimir, espero que no se dejen contaminar.

no me enrollo más, sea como sea esta experiencia no la puedo valorar de otra forma que no sea como un regalo del 2012.  feliZ2013 ;)
  

>>>> FACEBOOK ILUSRUBEN 

1 comentari: