dimarts, 7 de maig del 2013

la patum mola un ou i el seu 'making of'




sobre el mes d'abril de 2012 després de la decepció en veure que  la meva proposta NO entrava entre les finalistes d'aquell any, vaig fer-me meva una frase molt berguedana que diu "per vèncer cal anar-hi, anar-hi i anar-hi" va ser aleshores que va començar maquinar-se la patum mola un ou. la idea inicial era fer-ho gràficament mitjançant un dibuixet d'un ou. precisament hi ha una cançó de brams "ho endevinaràs" (la deixo aquí a sota) que m'encanta pq hi diu "...he vist sortir de l'ou la guita boja..." i vaig imaginar-me com seria aquest ou. però gràficament no estava satisfet ni tampoc em convencia, així que vaig deixar-ho reposar. fins que amb el fred a sobre i com no, amb enyorança de patum...vaig pensar: i amb foto(?) doncs com això se li dóna molt bé, vaig transmetre la meva idea a la roser (la nit bruna). madurant-ho amb un vi del sant guim, una canya del bar la plaça i un xupito de barreja a la ginesta, vam arribar a la idea de l'ou verd, possiblement de plastilina, fondo negre o blanc (?) el niu en forma de vidalba (com no podria ser de cap altre forma). aquí ve el dilema, al mes de febrer de on traurem la vidalba 'fresca' (?) vam recórrer tot berga per cercar l'únic racó del poble on al mes de febrer hi ha vidalba verda (bueno no arribava a verda, però ja fèiem...) aquestes són les entretingudes anècdotes de la part ludico-gràfica del 'making of'. la part fotogràfica aquí . punt i final o ...to be continued... (???)      

madurant la idea


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada