dijous, 8 d’agost del 2013

-OBERT- PER VACANCES

_______________________________________
(cat.)
 eooooo tinc feina i durant l'agost estaré '-obert- per vacances' així que pots suggerir-me el que vulguis,  comentar-me, fer-me un encàrrec i/o demanar-me pressupost. ah (!) posats a obrir aprofito per estrenar >>>> el meu instagram. això vol dir que a partir d'ara tindré actiu el disparador per pujar fotos. ja sigui foto-mobil o foto-camara ;P prepara't
_______________________________________
(cast.)
durante agosto estaré '-abierto-por vacaciones' así que puedes sugerirme lo que quieras, comentarme, hacerme un encargo y / o pedirme presupuesto. ah (!) puestos a abrir aprovecho para estrenar >>>> mi instagram. esto quiere decir que a partir de ahora tendré activo el disparador para subir fotos. ya sea foto-movil o foto-camara ;P preparate

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada