dimecres, 20 de novembre del 2013

joanaina font la 'jefa' de #elberenarimpossible




al tweet de aquí amunt ni cas! si que ho tenia decidit volia anar al babèliabarcelona i fer possible #elberenarimpossible, un projecte de @joanaina font, des de el principi vaig trobar que es tractava d'una gran iniciativa i que sense dubte havia de participar-hi. aquest post esta pensat per que sigui la contra-ressenya de el 'meu' #elberenarimpossible i reivindicar la seva persona. (doncs, joanaina, intentaré escriure sobre tu i les sensacions que em vas transmetre.) una de les primeres coses en la que em vaig fixar i preguntar va ser sobre la camara, la duia dins la bossa per fer la foto del 'convidat' i tenia molta curiositat per saber el model, us diré que és la germana petita de la meva ^^ i lo millor: em va deixar fer-me l'auto-retrat (merci!). la joanaina te opinió i una personalitat marcada això es perceb i ho admiro perquè és molt fidel al seu pensament, als seus poemes i/o a si mateixa. és intel·ligent, ho sap i ho afirma. la seva veu també és poètica, m'agrada. parlar amb ella em va fer preguntar-me coses, suposo que això m'ha fet coneixem més i no se si és això o que, però vaig acomiadar-me amb la paraula "satisfacció" com a sensació. faltaria més: us recomano participar a #elberenarimpossible  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada