dimecres, 28 de maig del 2014

il.lustracio personalitzada i entremaliada

(cat) 
envia'm una foto divertida i entremaliada de la teva canalla del vostre nen/nena. i jo us faig un dibuix. si-us-plau no us espereu una caricatura tipo rambles doncs jo faré una il.lustració-retrat a la meva bola basada en la foto que m'envieu, no em baso en una foto la qual mai he rebut (ho comento perquè m'ha passat, si...). com ja podeu veure a la mostra de aquí amunt hi destaco la figura del nen/a, ^^ reforço la seva expressió i el seu estat d'ànim. el format generalment si no existeix un altre suggeriment serà 29,7 x 21cm (din a-4) el preu es de 40eur i *el marc no va inclòs si el voleu per sis euros més us el afegeixo. les despeses de l'enviament dins de l'estat si que va incloses i (si no s'indica el contrari)es farà a través de correu ordinari

(cast) 
enviame una foto divertida y traviesa de tu niño/a. y yo os hago un dibujo. por favor no te esperes una caricatura tipo ramblas pues yo haré una ilustración-retrato a mi bola basada en la foto que me envíes, no me baso en una foto la que nunca he recibido (lo comento porque me pasado). como ya se puede ver en la muestra de aquí arriba destaco la figura del niño/a, ^^ refuerzo su expresión y su estado de ánimo. el formato generalmente si no existe otra sugerencia será 29,7 x 21cm (din a-4) el precio es de 40eur y * el marco no incluido si desea por seis euros más os lo añado. los gastos de envío dentro del estado si que incluidas y (si no se indica lo contrario) se hará a través de correo ordinario
 .        

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada