dimarts, 30 de desembre del 2014

i qui ets tu per dir-me com ha estat el meu any?

(cat.)
moment en el que les xarxes socials ens fa els resums del nostre 2014. i qui ets tu per dir-me com ha estat el meu any? 
va començar l'spoty, he de dir que em va tenir curiosejant i vaig decidir fer una llista, que fa de banda sonora del meu any amb 12 cançons  una per cada mes + una (la que suposadament més he escoltat aquest any).
després amb un video de 15segons (el de aquí a baix ) l'instagram ens ensenya el que més ha triomfat de la nostra galeria. i que vols que et digui el que més us ha agradat no resumeix re'. però em dona una pista del que, com i quan pot agradar més. pel que fa a el facebook, em nego, no sempre tindre imatges dels moments preferits d'aquest 2014 ni tots aquests els comparteixo a les xarxes. així que ho he fet jo amb aquest recull-de-9-fotos (la de aquí amunt )  -i-si-no-ens-veiem-feliç-2015-

(cast.)
momento en el que las redes sociales nos hace los resúmenes de nuestro 2014. y quién eres tú para decirme cómo ha sido mi año?
comenzó el spoty, debo decir que me tuvo curioseando y decidí hacer una lista, que hace de banda sonora de mi año con 12 canciones ♫ una cada mes + una (la que supuestamente más he escuchado este año).
después con un video de 15segons (el de aquí abajo ↓↓) el instagram nos enseña lo que más ha triunfado de nuestra galería. y que quieres que te diga lo que más os ha gustado no resume nada. pero me da una pista de lo que, como y cuando puede gustar más. en cuanto a lo facebook, me niego, no siempre tendre imágenes de los momentos favoritos de este 2014 ni todos los comparto a las redes. así que lo he hecho yo con esta recopilación-de-9-fotos (la de aquí arriba ↑↑)


1 comentari: