dimarts, 9 de juny del 2015

el que facin els altres tant se val




ahir vaig escriure unes lletres:
és dilluns "de corpus" vaig amb la bateria en reserva. el cap però, ja el tinc actiu i vaig fent reflexions. doncs aquests darrers dies, setmanes, he tingut intercanvi d'opinions i comentaris per part d'amics, coneguts, ..., sobre la meva feina entre els quals hi ha una coincidència; em comparen amb altres personatges del gremi; que si aviat l'atraparàs, que si ja estàs al seu nivell, que si et te por, que si ets millor... senyors/es, les comparacions no em fan cap favor, no sóc millor, no sóc pitjor, sóc en rubén torres, estimo l'ofici, curo amb dedicació cada detall i "el que facin els altres tant se val, la feina ben feta ni té fronteres ni té rival" 

per cert(exhaurit):

1 comentari:

  1. '¬¬ perdoneu. encara podeu trobar algun quadern al museu de les mines de cercs

    ResponElimina