dilluns, 10 de juliol del 2017

detalls d'un gran mural pintat per la gent petita de la colla #cdberga



un gran mural pintat 🎨 per la gent petita de la colla @cdberga (+jo, clar)🙋 


com es va fer? en acabar l'actuació dels 4fuets m'ho va venir a demanar la laia de l'equip de canalla, jo no en sabia res, però sense pensar-m'ho vaig dir -clar, sí! 

com ja he dit, no en sabia res, i  resulta que el mural és a lo ample 5,20m! -poca cosa no és- i com ja saps els castells destaquen per la seva alçada!... i ara què? faig un 4d8, una td7, un pilar de 5? pinya, un mar de caps,  un pom, què? el primer que vaig fer era descartar centrar-lo en cap castell estrella, un pilar de 4 pot resultar tan o més important que un de 5. em vaig cenyir més en els petits detalls del món casteller -mocadors, mans, culs, faixes, peus, colls, camises-

llapis en mà i paper apunt, buscava que a lo llarg i ample del mural els companys/es de la colla es trobéssim identificats. 

i com qui no vol la cosa, va arribar l'hora de la veritat. el passat dissabte 8 de juliol el meu petit exercit de la canalla vam posar-nos a donar forma i color a aquest gran mural.


alguns detalls són tan personals i propis de la colla, que, si no en formes part d'aquesta potser no entenguis. com aquest dinosaure. és un reconeixement a un grup de castellers molt moguts. són els que tenen 50 anys o més, que s'autodenominen dinos -per antiguitat-
#5anyscdberga#unamàdecastells



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada