dimarts, 31 de març del 2015

tots som dimonis

aquesta és la meva proposta d'enguany. si no ha estat seleccionada entenc que és perquè no està a l'alçada de les finalistes i cercaré millora, per tant felicito els autors dels cartells finalistes. no obstant hi ha un d'aquests que, tot hi ser un cartell bonic, incompleix el punt tres de les bases del concurs. i em fa recordar-me del Jurat Qualificador que m'evidencia no llegir les bases o pel contrari no llegir les obres que aquests mateixos seleccionen, o pitjor la suma de les dues. sigui com sigui aquesta presumpta falta d'interès em fa dubtar sobre la meva intervenció en possibles properes edicions. i agafar encara que sigui una petita 'balsa' feta de quatre pals per apartar-me de la república bananera.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada