dilluns, 28 de desembre del 2015

perquè m'hi sento jo

cat._____________

saps allò que fan a les xarxes socials. si, lo de fer-nos un resum del com ha estat el nostre any. jo com sempre, fent alternatives, fa aproximadament uns 365dies vaig fer un exercici que el facebook no podia fer per mi. 
ara que ens queden les hores comptades per acomiadar-nos del 2015 crec que és imprescindible tornar-hi. la norma és fer el recull a partir de fragments de 9 fotos. i res, el resultat, és el de aquí amunt. 
miro enrere, faig un balanç i cerco el que m'ha emfatitzat. perquè m'ha motivat, perquè m'hi sento jo, per novetat, per fardar, perquè m'agrada, pel repte, pel moment únic, perquè sí, per què no? #isinoensveiembonany


cast._____________

sabes lo que hacen en las redes sociales. sí, lo de hacernos un resumen de cómo ha sido nuestro año. yo como siempre, haciendo alternativas, hace aproximadamente unos 365días hice un ejercicio que el facebook no podía hacer por mí.
ahora que nos quedan las horas contadas para despedir el 2015 creo que es imprescindible volver. la norma es hacer la recopilación a partir de fragmentos de 9 fotos. pues el resultado es el de aquí arriba.
miro atrás, hago un balance y busco lo que me ha enfatizado. porque me ha motivado, porque me siento yo, por novedad, por chulear, porque me gusta, por el reto, de momento único, porque sí, por qué no?

#ResumeTuAñoEnUnGif


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada